Biri

Diyaloglar 3.2

- Fazla bir alternatif yok. Ya uyum sağlayarak hayatına anlam katıyor insan, ya karşı çıkarak…

- Bir de senin gibi gözlem yapanlar var…



Diyaloglar 3.2: 1 Yorum

  1. Anais says:

    Sevgili Kemal,
    Bu kısa ama son derece özlü cümlelerin çok hoşuma gidiyor.Bir yandan da yaşam felsefeni yansıtıyor gibime geliyor.Yanılıyor muyum?
    Ben satır aralarını okumayı çok seven ve en çok da işte o satır aralarında kendimle özdeşleştirdiğim şeyler bulan biri olarak bu cümleleri ne çok sevebileceğimi sanırım tahmin edersin.
    Şaka maka hemen hemen her gün sana ve dolayısıyla sevgili Işıl’a konuk oluyorum.
    Söylemiştim bu site alışkanlık yapacak diye:))
    Saygı ve sevgi ile

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

  • 'Ne Anladım Ben Bu Hayattan' en son
    05.03.2012
    tarihinde güncellenmiştir.
  • Gün gün yazılar

    Haziran 2026
    Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
    « Haz    
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930